Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική επιστροφής προϊόντων
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, θα πρέπει τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, να ελέγχετε προσεκτικά την κατάσταση των προϊόντων και το απαραβίαστο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν άμεσα πιθανά εμφανή ελαττώματα.
Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν σε εμάς εφόσον:
  1. Είναι αχρησιμοποίητα.
  2. Είναι μέσα στη γνήσια συσκευασία τους και σωστά πακεταρισμένα ώστε να μην καταστραφούν κατά την επιστροφή.
  3. Η αρχική τους συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί.
  4. Δεν έχει αλλάξει η αρχική τους κατάσταση.
  5. Έχετε σε άριστη κατάσταση όλα τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν (απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς) και τα οποία θα πρέπει να επιστραφούν μαζί με τα επιστραφέντα προϊόντα.


Σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.


Διαδικασία επιστροφής προϊόντων

Σε περίπτωση που ο χρήστης/καταναλωτής θελήσει για οποιονδήποτε λόγο να επιστρέψει το προϊόν που παρέλαβε, έχει τη δυνατότητα να το κάνει αφού συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφής για να ζητήσει Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π) και μας γνωστοποιήσει την απόφασή του για την επιστροφή του προϊόντος με email μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας. 


Ως ημερομηνία εμπρόθεσμης επιστροφής θεωρείται μόνο η αναγραφόμενη στην απόδειξη παραλαβής της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Η διαδικασία θα πρέπει να ξεκινήσει μέσα σε 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με έγγραφη κοινοποίηση μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του αιτήματός του χρήστη/καταναλωτή προς το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να ολοκληρωθεί μέσα σε 7 ημέρες από την έγκριση για αποστολή των επιστρεφόμενων προϊόντων δηλαδή συνολικά σε διάστημα δέκα τεσσάρων (14) ημερών.

Σε αντίθετη περίπτωση το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

 
Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα που ενώ φέρουν ταινία ή μεμβράνη ασφαλείας, αυτή έχει αφαιρεθεί, ή προϊόντα συσκευασίας που μπορεί ενδεχομένως να αλλοιωθεί το αρχικό τους περιεχόμενο χωρίς να διαφαίνεται (π.χ. προϊόντα με vaporisateur ή spray), καθώς και όλα τα εργαλεία που είναι δυνατή η χρήση τους χωρίς να διαφαίνεται.
Οι πωλήσεις στα προϊόντα αυτά είναι ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ και δεν επιστρέφονται.

Δεν μπορούν να επιστραφούν πανομοιότυπα ή παρόμοια προϊόντα, αλλά ΜΟΝΟ ακριβώς τα ίδια, τα οποία απεστάλησαν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. 


Ο χρήστης/καταναλωτής θα πρέπει να αναφέρει αναλυτικά το λόγο επιστροφής του προϊόντος. Μετά την παραλαβή του αιτήματος, θα επικοινωνήσουμε με τον χρήστη/καταναλωτή για τις λεπτομέρειες της επιστροφής του προϊόντος.Σε κάθε περίπτωση ισχύει η πολιτική επιστροφής προϊόντων όπως αναφέρεται παραπάνω. 

Τυχόν ακύρωση της παραγγελίας πραγματοποιείται χωρίς περιορισμούς εάν το προϊόν δεν έχει ακόμη αποσταλεί από εμάς. Σε αντίθετη περίπτωση, ο χρήστης/καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τα κατωτέρω.
  
Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Ο χρήστης/καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων μας, σύμφωνα με το αποδεικτικό παραλαβής της εταιρίας ταχυμεταφορών. Για τη διαδικασία επιστροφής ισχύουν τα παραπάνω αναγραφόμενα.
 
Σε περίπτωση υπαναχώρησης, το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπέλες που το συνοδεύουν, να μην έχει ανοιχθεί η συσκευασία του, να μην έχει υποστεί φθορές. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα μεταφορικά βαραίνουν τον χρήστη/καταναλωτή. Για ελαττωματικά προϊόντα ισχύουν τα παρακάτω.
 
Ελαττωματικά προϊόντα:
Όλα τα προϊόντα που προβάλλουμε-προωθούμε και μεταπωλούμε μέσω της ιστοσελίδας μας είναι αρίστης ποιότητας και λαμβάνεται η κατάλληλη μέριμνα ώστε κατά τη συσκευασία και μεταφορά τους να φτάνουν στο χρήστη/καταναλωτή χωρίς φθορές ή ελαττώματα. 
 
Όμως στην σπάνια περίπτωση που διαπιστώσει ο χρήστης/καταναλωτής κατόπιν παραλαβής των προϊόντων μας ότι αυτά έχουν υποστεί κάποια φθορά ή έχουν κάποιο ελάττωμα τότε ο χρήστης/ καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος ενώ διατηρεί και το δικαίωμα υπαναχώρησης.
 
Εφόσον το προϊόν έχει φθορές ή είναι ελαττωματικό και ο χρήστης/ καταναλωτής επιθυμεί την αντικατάστασή του, μπορεί να μας ενημερώσει προκειμένου να προχωρήσουμε στην διαδικασία αντικατάστασής του. Η αντικατάστασή του προϊόντος, γίνεται μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του από εμάς. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν αποστέλλεται σ' εμάς με δικά μας έξοδα και αντικαθίσταται με άλλο προϊόν εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, για την οποία ο χρήστης/καταναλωτής θα ενημερώνεται άμεσα.
Εναλλακτικά, ο χρήστης/καταναλωτής δύναται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης όπως παραπάνω. Για τη διαδικασία επιστροφής ισχύουν τα παραπάνω.
Σε περίπτωση που ο χρήστης/ καταναλωτής παραλάβει το προϊόν και δεν διατυπώσει περαιτέρω επιφυλάξεις, τότε θεωρείται ότι έχει παραλάβει το προϊόν ανεπιφύλακτα.
 
Επιστροφή χρημάτων:
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή μη διαθεσιμότητας προϊόντος κατόπιν αιτήματος αντικατάστασης και εφόσον το τίμημα έχει καταβληθεί, ο χρήστης/ καταναλωτής δύναται να ζητήσει είτε την επιστροφή του τιμήματος είτε την πίστωση αυτού κατόπιν συνεννοήσεως με εμάς, με αποστολή e-mail. Τυχόν επιστροφή χρημάτων σε κάθε περίπτωση θα γίνεται άτοκα και θα αφορά το ποσό του τιμήματος του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α).
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική επιστροφών μας παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Powered by PRISMATeam